banánpalacsinta recept

Mennyei finom, édes banánpalacsinta recept életmódváltóknak, cukor nélkül.

Hozzávalók

1 db banán
2 db tojás
1 dl tej
3 ek zabpehelyliszt
pici olívaolaj
fahéj (ízlés szerint)
stevia/eritrit (ízlés szerint)
Kókuszzsír sütéshez

Elkészítés

A banánt felkarikázzuk és kevés kókuszzsíron serpenyőbe rakosgatjuk, majd 1 percig sütjük.
Összekeverjük a tésztát a többi hozzávalóból, és ráöntjük a banánkarikákra.
Együtt készre sütjük fedő alatt az egyik oldalát, végül megfordítva a palacsinta másik oldalát is.
Szeletelve tálaljuk.

Jó étvágyat kívánok hozzá!

error: Védett tartalom!
iratkozz fel a hírlevélre

Iratkozz fel!

AJÁNDÉK Teljes Testes Alakformáló, Átmozgató Edzés Videó!

 

MOTIVÁCIÓ

EDZÉS KIHÍVÁSOK

FOGYÁS TIPPEK

Sikeresen feliratkoztál. Pár perc és megérkezik az e-mail az Átmozgató Edzéssel :) Kérlek ellenőrizd a spam-ek között is.