Számold ki a kalória szükségleted!
Angol
Magyar
Általános Adatok:
Aktivitási Szint
Célod
A Te eredményed:
0
Kalória/Nap

Aktivitási szint választási javaslat:

Elsősorban a közepes és az aktív opciót ajánlom a kalkulációhoz, attól függően, mennyire edzel aktívan vagy élsz aktív életet.
Az ülő életmód opció egy alacsony szorzó, azt csak akkor válaszd, ha tényleg nem mozogsz semmit a nap folyamán.
Amennyiben nagyon intenzív, nehéz edzéseket végzel, akkor válassz az intenzívek közül.

Most megkaptad a célodhoz megfelelő napi kalóriamennyiséget!

Viszont tudnod kell, hogy nem létezik 100%-os számítás, ugyanis minden ember más.
Így ez nem egy pontos szám, hanem egy megközelítő érték. Innentől ezt magadra kell szabnod.
Az egészséges fogyás átlagosan heti 1 kg. Ha ennél gyorsabban fogysz, akkor emeld a napi kalória mennyiséget 100 kalóriával, ha lassabban, akkor csökkentsd. Így végül teljesen magadra tudod formálni, és megkapod a végleges, célodhoz szükséges pontos napi kalóriaértéket.
(Figyelem, az első 2-3 kiló gyorsabban megy le, mert annak zöme víz!)

error: Védett tartalom!
jámbor brigitta fitness edző kép

Ajándék Átmozgató Edzésért
és Fogyás Tippekért Iratkozz Fel!

Teljes Testes Alakformálás és Szuper Tippek Fogyáshoz!

Iratkozz fel a hírlevelemre, és küldöm az ajándék Teljes Testes Átmozgató Edzést és E-mail-ekben írom a Fogyókúrás Tanácsokat!

Sikeresen feliratkoztál. Pár perc és megérkezik az e-mail az Átmozgató Edzéssel :) Kérlek ellenőrizd a spam-ek között is.