Sokaknak nehézséget okoz az édességről való lemondás. Legtöbbeknek a csokoládéról a legnehezebb lemondani.
A csokoládé tele van cukorral, ami szénhidrát. Nagyon rövid ideig látja el a szervezetet energiával, amilyen gyorsan megetted olyan gyorsan kívánod megint. Függőséget okoz!
A cukor endorfint termel, ami boldogsághormon, éppen ezért sok esetben kerül elő egy szomorúbb pillanatunkban egy tábla csoki.

hogyan küzd le az édesség utáni vágyadat bejegyzés képe

A szervezetnek nincs szüksége cukorra, a cukor üres szénhidrát, csak hízol tőle!

De mit szólsz, ha azt mondom, hogy nem is kell lemondanod az édes ízekről, csak megfelelően kell helyettesíteni! A megszokott cukros édességeket, valami mással, egy sokkal egészségesebb és fittebb alternatívával. A legtöbb megszokott édességnek, sütemények létezik egy fitt verziója, ami szintén nagyon finom, ha nem épp finomabb. Arról nem is beszélve, hogy sok új ízt is megismerhetsz, ami tuti hamar a kedvenceid közé kerül, mint például különböző mennyei zabsütemények. Nem csak a cukros fánkok adhatnak örömöt. Egy idő után átállsz, és már nem fogod kívánni az émelyítően cukros ízeket.

hogyan küzd le az édesség utáni vágyadat bejegyzés képe

Ha nem figyelünk oda az étkezésünkre, akkor észre sem vesszük, hogy mennyi cukrot megeszünk, hiszen már mindenbe tesznek. Péksütemények, kekszek, üdítők, joghurtok, gyümölcslevek stb. Eszméletlen mennyiségű cukrot el tudunk fogyasztani egy nap észrevétlenül.
A szervezetnek viszont nincs szüksége cukorra. Éppen ezért némi odafigyeléssel változtathatunk.
A cukor kiiktatásával teszünk az egészségünkért és az alakunk megőrzéséért, vagy változásáért. A cukor rengeteg kalória, ha fogyni szeretnél, mindenképp iktasd ki az életedből, akár apránként lépésről lépésre fogyassz egyre kevesebbet, mígnem teljesen el nem hagyod.

Viszont ne keseredjünk el, akadnak alternatív megoldások, amikkel csillapíthatjuk az édesség utáni vágyunkat!

Nagyon jó lehet erre a célra például:

– kakaós avokádó puding
– különböző zabsütemények
– fehérjés bögrés süti
– fehérjepalacsinta 
– zabpalacsinta
– túrókrém (zsírszegény túróból készítve)
– pár szem datolya, aszalt gyümölcs 
– friss gyümölcsök
– ízes puffasztott rizs
stb.

Rengeteg alternatíva létezik, viszont ezekből sem mindegy, hogy mennyit eszünk, mindig figyeljünk oda az adagokra!

Mindig étkezzünk egy nap többször kis adagokban, ez segít elkerülni az éhségérzetet és az édesség utáni vágyunkat!

error: Védett tartalom!
edzésvideó

Iratkozz fel, és azonnal küldöm az ingyenes 20 perces alakformáló edzésvideót, ami rövid és hatékony!

 

Ez az edzés belefér a mindennapjaidba, és szépen formálja az alakod!

A teljes testes edzésvideó mellett, fogyás tippekkel is segítelek a fogyásban és alakformálásban.

Sikeresen feliratkoztál. Pár perc és megérkezik az e-mail az Átmozgató Edzéssel :) Kérlek ellenőrizd a spam-ek között is.